niedziela, 10 sierpnia 2014

Testuj razem ze mną! :) Do wygrania maskara Rimmel Wonder'Full! [ZAMKNIĘTE]

Jeśli jesteście ze mną na Facebooku, to pewnie miałyście okazuję zobaczyć, że w zeszły czwartek dotarł do mnie pakiet recenzentki Rimmel, w którym znalazłam dwie nowości, są to maskary Wonder'Full. Jestem już po pierwszych testach i muszę przyznać, że tusz pięknie rozdziela i wydłuża rzęsy. Pomyślałam, że jednym egzemplarzem, tym nieotwieranym, obdaruję jedną z Was. :-)



Testuj razem ze mną! :) 
Do wygrania maskara Rimmel Wonder'Full!



Grafika konkursowa:





NAGRODA

Nagrodą w rozdaniu jest jeden egzemplarz tuszu marki 
Rimmel - Wonder'Full.
Wygrywa jedna osoba. 


ZASADY

Zróbmy tak, aby każdy miał równe szanse. Nie będzie żadnych pytań konkursowych, kreatywnych zadań.
Te z Was, które mają ochotę przetestować powyższy produkt proszone są o pozostawienie komentarza (proszę korzystać z poniższego wzoru).


Obowiązkowo:
Obserwuję blog jako:
Mój adres e-mail:

Nieobowiązkowo, ale aby zwiększyć swoje szanse można:
Lubię blog my-love-cosmetics na Fb jako:
Lubię markę Rimmel Polska na Fb jako:
Udostępniłam info o konkursie: podaj link (należy udostępnić powyższą grafikę konkursową np. na Fb, swoim blogu itp. lub mój post informujący o konkursie, który umieściłam na FunPage'u, o ten: klik!)



Regulamin:
1. Sponsorem nagrody jest Rimmel Polska, organizatorem jestem ja, autorka bloga my-love-cosmetics.
2. Rozdanie trwa od 10.08.2014 do 24.08.2014 włącznie (2 tygodnie).
3. Wygrywa jedna osoba.
4. Ogłoszenie wyników odbędzie się w ciągu 3 dni od daty zakończenia konkursu. Zwycięzca zostanie wybrany losowo poprzez generator liczb.
4. Zwycięzca ma 7 dni na przesłanie mi na adres mejlowy: 34onelove@gmail.com danych do wysyłki nagrody. Jeśli Zwycięzca nie zgłosi się - zostanie wylosowana inna osoba.



EDIT: Wyniki zostaną ogłoszone w osobnym poście. Dodawanie komentarzy zostało zablokowane z racji zakończenia rozdania. Ukryłam widoczność komentarzy aby Wasze dane (głównie email) nie stały się pożywką w rękach niepowołanej osoby. Pełna lista biorących udział jest dostępna u mnie - do wglądu.


Czekam na zgłoszenia! :-) Czas start!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...