piątek, 2 sierpnia 2019

Nowości w Drogeriach Natura: Kobo Professional, Sensique

Czas na jedną z moich ulubionych serii postów: nowości w Drogeriach Natura. :-) Tym razem będzie coś do malowania ust, brwi, a także hit stworzony we współpracy z Danielem Sobieśniewskim. Może zdążyłyście już poznać tę paletę, ponieważ jakoś na początku lipca pojawiła się w sprzedaży.


Nowości w Drogeriach Natura: 
Kobo Professional, Sensique




KOBO PROFESSIONAL Midnight Wonders by Daniel Sobieśniewski 
– paleta cieni do powiek, edycja limitowana

Paleta 10 cieni do powiek, fantastycznie napigmentowanych, intensywnych, w topowych kolorach tego sezonu. Ich kremowa formuła sprawia, że bardzo łatwo się rozcierają. Dzięki kompaktowemu formatowi paleta  zmieści się w kosmetyczce lub torebce. Dodatkowe lusterko ułatwia make - up, stanowi całą przestrzeń pokrywki, więc jest spore i wygode. Mam jedynie zastrzeżenie do jasnego, dolnego pełowego odcienia, który jest bardzo miękki i niemal od razu po podróży zaczął mi się kruszyć.

Cena 69,99 zł 
Waga 9 g



(to zdjęcie Daniela Sobieśniewskiego, pochodzi z jego fanpage'a)




KOBO PROFESSIONAL Brow Bar
- paleta cieni do brwi

Paleta 6 cieni do brwi. Wachlarz kolorów w jednej kasetce to rozwiązanie, które pozwala na uzyskanie nowych wariantów kolorystycznych. Kamufluje przerzedzone brwi, reguluje kontur, nadaje kształt, maskuje siwe włoski. Mają fajną konsystencję, która odpowiednio nabiera się na pędzelek. Zdecydowany plus za dobór odcieni.

Cena 29,99 zł  (obecnie w promocji 22,49 zł)  
Waga 9 g



SENSIQUE Sensitive Skin Eyebrow Pencil
- kredka do brwi

Kredka do brwi podkreśla i reguluje linię brwi. Szczoteczka ma za zadanie delikatnie rozetrzeć kreskę, rozczesać brwi i nadać im kształt. Polecana dla osób o cerze wrażliwej. Kredki nie są miekkie, ale nie są też totalnie suche. Wszystkie cztery w odcieniach brązu.

201 blond
202 toupe
203 cool brown
204 brown


Cena 11,99 zł  (obecnie w promocji 9,59 zł)  
Waga 1 g




SENSIQUE Magic Sparks
- błyszczyk do ust

Błyszczyk z lśniącymi perłami dającymi efekt 3D. Zawiera olej makadamia, który ma nawilżać i zapobiegać wysuszeniu ust. Można stosować samodzielnie bądź na ulubioną pomadkę, mi bardziej odpowiada druga opcja. Kolory są bardzo delikatne, tutaj głównym zadaniem tego produktu jest rozświetlenie, które daje milion zatopionych w produkcie perełek.
Polecany także dla osób o skórze wrażliwej.

201 champagne bubbles
202 pink sparks
203 ruby kiss
204 summer sky
206 golden sparkles


Cena 11,99 zł  (obecnie w promocji 9,59 zł)  
Waga 9 ml



Wszystkie przedstawione dzisiaj produkty dostępne są tylko i wyłącznie w Drogeriach Natura, stacjonarnie oraz online: klik!



Udanego piątku! :-)





20 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe nowości
    No i te kolory... Zachwycajace

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, paleta pełna szalonych cieni, ale są piękne, jestem ciekawa tych błyszczyków

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pierwsza paleta cieni... robi robotę!

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z kursu letniego w Norwegii.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz. Pozdrawiam! ♥
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie ciekawi ta paletka <3 Poczekam, aż będzie na promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Błyszczyki i paleta cieni mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobo tej palety nie miałam bardzo ładne cienie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jest ta paletka ja od Drogerii natura otrzymałam sporo innych produktów ale również cudnych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobo jak zawsze oferuje coś ładnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się paletka do brwi i przy okazji sprawdzę bliżej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...