poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Shinybox: Beauty Queen || Marzec 2019

W tym miesiącu również musiałyśmy poczekać sporo czasu na Shinyboxa, ale w końcu marcowa edycja dotarła. Z nowości - zmienił się dostawca pudełek, zamiast Poczty Polskiej dostarcza je teraz firma In Post. Pojawiło się też nowe wzornictwo jeśli chodzi o wygląd boxa, podobno tak jak kiedyś, design będzie zmieniał się z miesiąca na miesiąc. Co ciekawego w pudełku? Zobaczcie same.


Shinybox: Beauty Queen 
|| Marzec 2019





SELFIE PROJECT
Ultra oczyszczające plastry na nos
produkt pełnowymiarowy

Plastry na nos, których zadaniem jest oczyszczenie i zwężenie porów. Produkt, który na pewno się przyda. Podano, że działają antybakteryjnie oraz pochłaniają zanieczyszczenia, zawierają substancję o nazwie - węgiel bioaktywny. W opakowaniu są 4 sztuki.





GENTLE DAY
Wkładki ekologiczne z paskiem anionowym
travel size

Spotkałam się z wieloma opiniami, które wskazują niezadowolenie z powodu obecności takich produktów w pudełkach urodowych. Początkowo było mi wszystko jedno, ale teraz stwierdzam, że również wolałabym aby podpaski, tampony czy wkładki nie pojawiały się w boxach, zaczynają pojawiać się za często.
Do produkcji tych konkretnych wkładek nie używa się materiałów szkodliwych i alergizujących, więc plus.




BIOTANIQE
Krem rozświetlający
próbka

W opisie produktu wskazano, że krem posiada hydrożelową konsystencję, intensywnie nawilża, wygładza oraz rozświetla skórę.



BIOTANIQE
Aktywnie nawilżająca maska na tkaninie
produkt pełnowymiarowy

Maska z linii Korean Beauty, czyli tej samej co powyższa próbka kremu. Jest to produkt na naturalnej tkaninie, na bazie soku z aloesu, ma nawilżać, nawadniać, koić oraz odżywiać cerę. Maska wystarcza na jeden zabieg, z chęcią go dzisiaj przeprowadzę.



BELL
Hypoallergenic Intense  Colour Moisturizing
produkt pełnowymiarowy


Ta kredka pojawia się drugi raz w Shinyboxie, dlatego wzbudziła dużo kontrowersji ponieważ (moim zdaniem również) powielanie produktów w kolejnych edycjach jest bez sensu. Tym bardziej, że marka Bell jest marką bardzo łatwo dostępną oraz tanią. Ogólnie nie mam nic do marki Bell, ale fajnie by było, aby w jej miejscu pojawiło się już coś nowego, ponieważ jest jej w ostatnim czasie w Shinyboxie za dużo.



OLIMP LABS
Innovum Beauty Shot
produkt pełnowymiarowy

Moje zdanie na temat suplementów diety w pudełkach znacie dlatego ten produkt również mnie nie zaciekawił. Jest to specyfik w formie płynnej zawierający witaminy, minerały oraz kolagen. Ta tubka to jedna porcja. Ja go nie użyję, może komuś oddam.


PAESE
Pielęgnacyjny krem koloryzujący DD Cream
próbka

Tutaj mogłoby być dobrze gdyby produkt był gdyby bardziej dopasowano kolor do cery przeciętnej Polki... Dostałam kolor nr 5 czyli przedostatni z palety, jest dla mnie zdecydowanie za ciemny ponieważ mam bladą cerę. Szkoda, bo chętnie sprawdziłabym jak działa taki dd cream.



O'HERBAL
Fluid do włosów farbowanych
produkt pełnowymiarowy 

Fluid w przeźroczystym opakowaniu z wygodną pompką. Ma zmniejszać łamliwość włosów, nadawać im blask i miękkość, pomagać zachować intensywność koloru włosów farbowanych. Dodatkowo zawiera olejek arganowy, który jak wiemy odżywia i zmiękcza włosy. Ten produkt z chęcią wypróbuję, mimo, że już dawno nie farbowałam włosów.





Pudełko "Beauty Queen" jest jeszcze dostępne, znajdziecie je tutaj: klik!

Kwietniowe pudełko nosi nazwę "Spring Kiss" i jest już dostępne w sprzedaży (wysyłka w drugiej połowie kwietnia), podaję link: klik!




Dajcie znać co sądzicie o tym pudełku. Ja mam nadzieję, że Shinybox zaskoczy nas super zawartością kwietniowego Sping Kiss'a. :-)

8 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie popisali się tym razem, liczyłam na coś lepszego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. :) Mam nadzieję że za miesiąc będzie lepiej.

      Usuń
  3. najbardziej jestem zadowolona z podpasek i fluidu do włosów

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zamawiam pudełek, a taką zawartością byłabym bardzo rozczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dość skromne jest te pudełko..Czekam na edycję kwietniową i licze na to, że ekipa Shiny nas mocno zaskoczy. Pozytywnie oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka piękna oprawa, a taka kiepska zawartość. Jeszcze chyba nigdy nie byłam tym pudełkiem tak rozczarowana.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...