sobota, 22 grudnia 2018

Shinybox: Shiny Christmas || Grudzień 2018

To ostatnie pudełko w tym roku. Każdy zestaw kończący rok, który trafił do tej pory w moje ręce, był świetny. Przywykłam do tego, że urodzinowe oraz grudniowe pudełko, to coś, na co zawsze można postawić w ciemno. Czy tym razem jest tak samo? Zapraszam do zapoznania się z przedostatnim wpisem, który opublikuję przed nowym rokiem. :)

Shinybox: Shiny Christmas 
|| Grudzień 2018










VERA-NORD Olejek zapachowy 'Zapach świąt'
produkt pełnowymiarowy

Na początek świąteczny akcent w postaci olejku zapachowego, którego zadaniem jest ogólnie rzecz biorąc aromatyzacja pomieszczeń. Można go zastosować w kominkach zapachowych czy odkurzaczach wodnych. Ma fajny, cynamonowy zapach, który idealnie wpisuje się w obecny około wigilijny klimat.


ALLVERNUM Mydło korzenne
produkt pełnowymiarowy

Dalej mamy mydełko korzenne w wersji wanilia/cynamon. To mydło na bazie oleju palmowego, zawiera aromaty cynamonu, imbiru, białego pieprzu, gałki muszkatołowej, wanilii, bergamotki, pomarańczy oraz karmelu z cukrem. Pachnie jak pierniczki. :)


NATURA Receptura Olej arganowy bio
opakowanie 10 ml

Lubię naturalne oleje i jestem świadoma ich dobroczynnego działania. Nie wiem czy w pudełkach można było trafić na inną wersję, ja niedawno dostałam olej arganowy dlatego mam ich chwilowy nadmiar. Chętniej zobaczyłabym tu jakiś inny, może owocowy, nie mniej jednak - nie zmarnuje się, może dołożę go komuś do świątecznego prezentu.


DERMAGLIN Maseczka
produkt pelnowymiarowy

Znam tę maseczkę i uważam, że to świetny kosmetyk. Stworzona na bazie zielonej glinki kambryskiej, bogata w cenne dla zdrowia skóry minerały. Oczyszcza z zanieczyszczeń, fajnie działa na moją cerę. Szkoda, że nie występuje w większych pojemnościach, bo na pewno w takie bym się zaopatrzyła.


DELIA Cień do powiek
produkt pełnowymiarowy

Ostatnio był już cień tej marki, przeczytałam na jego temat w sieci sporo negatywnych opinii dlatego zdziwiłam się, że pojawił się ponownie. Tym razem jest nieco lepiej, bo kolor 15 Matt może posłużyć jako róż, nie mniej jednak uważam, że nie są to kosmetyki, które chciałabym, aby pojawiły się ponownie.


BLANX Med Pasta do zębów
produkt pełnowymiarowy

To największy kosmetyk w tym zestawie. Wybielająca pasta do zębów z wyciągami roślinnymi. Nie zawiera fluoru, LSS, parabenów i dwutlenku tytanu. Ma przywrócić naturalną biel zębów. Zapakowane w ciekawa tubkę z aplikatorem. Na pewno zużyję.



Tak prezentuje się grudniowy zestaw. Muszę przyznać, że jestem trochę zawiedziona, ponieważ mimo, że zaciekawiła mnie pasta, spodobał mi się olejek, otrzymałam ulubioną maseczkę, to nie ma kosmetyku, który ewidentnie wybiłby się na tle pozostałych, z którego byłabym najbardziej zadowolona. W mojej ocenie to najsłabsze pudełko świąteczne w historii Shinyboxa.

Sytuację ratuje moja pozycja Ambasadorki, ponieważ z racji tego, że co miesiąc dzielę się z Wami zawartością pudełek Shiny, to mój zestaw jest tym razem bogatszy o trzy produkty: szampon, mgiełkę oraz żel punktowy.




MediqSkin Żel punktowy

Żel, który z pewnością mi się przyda, pierwsza aplikacja już za mną. Ma działać ochronnie, złuszczająco i przeciwbakteryjnie. Usuwać martwe komórki naskórka i ułatwiać oczyszczanie porów skóry. Ma prosty, ciekawy skład, w którym znajdziemy m.in połączenie 4 składników: PVA, kwasu glikolowego i retinowego (tretynoiny)  oraz klindamycyny. Produkt dostępny w aptece bez recepty.

Kerasys Szampon do włosów

Ta wielka butla mieści w sobie 600 ml szamponu do włosów. Jest to perfumowany produkt, który ma naprawić uszkodzenia i pozostawić na włosach elegancki zapach perfum przez długi czas. Pachnie faktycznie fajnie! Zawarte w nim ekstrakty z kwiatów jaśminu i magnolii, oraz gliceryna mają intensywnie nawilżyć, wygładzić oraz uelastycznić włosy dodając im blasku. 

Delia Cosmetics Mgiełka tonizująca

Produkt znajduje się w fajnym opakowaniu z dozownikiem. Jest to mgiełka, która ma zagwarantować szybkie odświeżenie, przywrócić naturalne pH skóry i przygotować ją do przyjęcia składników aktywnych. Wyczytałam, że jest odpowiednia dla każdego typu cery. Nie zawiera alkoholu, silikonów i parabenów.



Grudniowe zestawy Shinybox zostały już wyprzedane.
Zapraszam Was do zapoznania się z aktualną ofertą boxów: klik!


WESOŁYCH ŚWIĄT! :-)

3 komentarze:

  1. też mam już ten box choć w nieco innej wersji

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie wiem... Taka sobie ta zawartość. Tragedii nie ma, ale po świątecznej edycji spodziewałam się trochę więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę jednak miałam lepsze pudełko. Miałam też dwa kosmetyki które dostałaś jako ambasadorka:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...