piątek, 16 lutego 2018

My Secret: Limitowana edycja cieni do powiek, rozświetlaczy oraz pudrów My Secret Zima 2017

Zima zagościła już u nas na dobre, a wraz z nią nowe trendy kolorystyczne w makijażu. :-) W tym sezonie marka My Secret przygotowała kolejne nowości kosmetyczne – limitowane edycje: palet cieni do powiek Natural Beauty, pojedynczych cieni do powiek Glam&Shine, rozświetlaczy Glow Effect Powder. Pojawiła się także paleta do konturowania twarzy.


My Secret: 
Limitowana edycja cieni do powiek, rozświetlaczy oraz pudrów My Secret ZIMA 2017



Palety cieni do powiek Natural Beauty  
Waga: 5,4 g Cena: 18,59 zł


W edycji limitowanej dostępne są trzy nowe kompozycje kolorystyczne: Chilli Chocolate, Little Star i Naturally Pretty. Wszystkie mają piękną pigmentację i dobrze aplikują się na powiece. Pierwsza i druga wspaniale błyszczy zapewniając naprawdę bardzo ładny efekt, zaś trzecia jest w pełni matowa. Moim faworytem jest Little Star, pięknie komponuje się z moją teczówką. Naturally Pretty to taki klasyk, który warto mieć w swojej kolekcji. Chilli Chocolate poprzez swoją intensywność koloru wymaga już pewnej wprawy w aplikowaniu cieni.  Myślę, że idealnie nada się do wyrazistej, wieczornej stylizacji.

(Chilli Chocolate (na dole), Little Star (z prawej) i Naturally Pretty (u góry).  



Pojedyczne cienie do powiek Glam & Shine
Pojemność: 3 g Cena: 12,39 zł

Seria zyskała sześć nowych odcieni: od nr 12 do 17. U mnie możecie obejrzeć trzy z nich - od lewej 13,14 i 16. Seria Glam & Shine to bardzo dobrej jakości cienie, które mogą pochwalić się ciekawą, wyrazistą pigmentacją oraz metaliczną poświatą, która dodaje spojrzeniu blasku. Cienie dobrze przylegają do powieki, równomiernie ją pokrywają. Potrafią stworzyć ciekawy, przykuwający uwagę efekt.






Paleta pudrów do konturowania twarzy Contouring Palette
Pojemność: 7,5 g Cena: 16,59 zł

Paleta składa się z dwóch kosmetyków do konturowania twarzy, z lewej strony umieszczono jasny odcień przeznaczony na środkową część twarzy, pod oczy i poniżej kości policzkowych. Chłodny odcień brązu powinien dobrze sprawdzić się na skroniach, kościach policzkowych, brodzie i wzdłuż linii włosów. Zapewnia matowy efekt. Jak widzicie na zdjęciu jasny odcień jest bladziutki, dlatego u osób bladych może nie być w ogóle widoczny. U mnie nie zdaje egzaminu. Muszę pochwalić za to ten ciemniejszy odcień - kolor bardzo udany.


Rozświetlacz Glow Effect Powder 
Waga: 8 g Cena: 18,59 zł

Produkt dostępny w dwóch odcieniach: delikatnie beżowym RISING STAR i błękitnym MOONDUST. Mój egzemplarz to ten drugi. Muszę przyznać, że jako jeden z całej dzisiejszej ósemki  kosmetyków nie zrobił na mnie wrażenia. Jego odcień nie współgra z kolorytem mojej twarzy, słabo się na niej prezentuje.





 (na górze: paleta do konturowania, na dole: rozświetlacz Moondust)





Kosmetyki znajdziecie w Drogeriach Natura, stacjonarnie oraz online: klik!




Koniecznie dajcie znać czy wybrałyście coś dla siebie! :-)

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się jedynie paleta do konturowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi podobają się te pojedyncze cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie podobają się wszystkie cienie w paletkach, taki kasetki są wygodne, nie mam pojedynczych cieni

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam 2 kolorki cieni Glam & Shine: 15 oraz 16 i również jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rozświetlacze chętnie bym sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...