czwartek, 20 lipca 2017

Shinybox: 5th anniversary Celebration Time || recenzja

Już dzisiaj ruszyła wysyłka lipcowych pudełek Shinybox! :-) Jeśli wszystko dobrze pójdzie, jutro po pracy otrzymam swojego boxa. Tym razem, kosmetykiem gwarantowanym będzie pełnowymiarowy żel z aloesu 99% marki Kueshi. Uwielbiam tę markę, więc tym bardziej wyczekuję kuriera. :-) A co dzisiaj? :-) W tym poście zapraszam Was na podsumowanie urodzinowego pudełka oraz standardowo - mini recenzje każdego produktu.


Shinybox: 
5th anniversary Celebration Time || recenzja





W czerwcu, w zależności od długości posiadanej subskrypcji, Klientki Shinyboxa mogły spodziewać się trzech wariantów pudełek:
STANDARD (9 produktów + 2 upominki)
XXL (10 produktów + 2 upominki)
VIP (13 produktów + 2 upominki).

Ja otrzymałam wersję XXL.







KUESHI Kremowy balsam do ciała i rąk
produkt pełnowymiarowy sugerowana cena: 57 zł / 500 ml

To jedyny produkt w tym zestawie, którego jeszcze nie przetestowałam. Obecnie mam otwarte dwa balsamy, dlatego nie chciałam otwierać kolejnego. Bardzo polubiłam markę Kueshi, każdy ich produkt, który do tej pory wypróbowałam trafił na moją prywatną listę hitów pielęgnacyjnych! :-) Mam dobre przeczucia również do tego kremowego balsamu. :-)


KUESHI Rewitalizujący tonik do twarzy
produkt pełnowymiarowy sugerowana cena: 42 zł / 200 ml

Tonik - cudo. Szczerze mówiąc nie przypominam sobie, abym wcześniej miała do czynienia z tak dobrym tonikiem. Pięknie pachnie, jest bardzo wydajny, niewielka ilość wystarczy, aby odpowiednio przetrzeć całą twarz. Tonik nawilża, odświeża, pielęgnuje oraz zmękcza naskórek, nie pozostawia tłustej powłoki. Ma naturalny skład, dlatego będzie odpowiedni nawet dla wrażliwej czy podrażnionej słońcem skóry. Bardzo mocny punkt tego boxa!


SMART GIRLS GET MORE  Klasyczna bądź automatyczna kredka do ust
produkt pełnowymiarowy sugerowana cena: 4,99-6,99 zł / 1,4g

W moim zestawie znalazła się klasyczna kredka w kolorze w kolorze 01 Nude Pink. Jest to fantastyczny odcień, który pięknie prezentuje się na ustach i dopełnia stworzony makijaż. Nie wysusza ani jakoś szczególnie nie podkreśla suchych skórek. Fajnie kryje, a cena jest jak najbardziej na plus.


TRIND Odżywka do paznokci
miniatura sugerowana cena: 59 zł / 9gmart

Dotychczas stosowałam różnego typu odżywki do paznokci, ale nigdy nie trafiłam na taką, która zapewniłaby oczekiwany przeze mnie efekt "wow". Po jakimś czasie każdą porzucałam, nieco zniechęcona efektami. Tę odżywkę chciałabym jeszcze trochę poużywać przed wydaniem ostatecznego werdyktu, ale póki co muszę napisać, że po 3 tygodniach regularnego stosowania już zauważyłam, że paznokcie są twardsze! Jestem miło zaskoczona i obserwuję dalsze efekty.


MINCER PHARMA Serum do dłoni i paznokci lub Koncentrat do rąk przeciw przebarwieniom
produkt pełnowymiarowy sugerowana cena: 19,99 zł / 30 ml

Dostałam wzmacniające serum do dłoni i paznokci Vitamins Philosophy. Wyczytałam, że jest dedykowane skórze dojrzałej, dlatego ofiarowałam je w prezencie mojej Mamie. Kosmetyk znajduje się w wygodnej buteleczce z pompką, dzięki czemu dozowanie produktu jest bezproblemowe. Jego zadaniem jest silna regeneracja i nawilżenie dłoni. Mama polubiła to serum.


KNEIPP Olejek do kąpieli
produkt pełnowymiarowy sugerowana cena: 5,99 zł / 20 ml

Wersja "Tajemnica Piękna" to połączenie olejku arganowego, maruli, oliwki i rącznika. Zawiera aż 94% naturalnych składników pielęgnacyjnych. Pięknie pachnie! :-) Polubiłam markę Kneipp, ten olejek zdaje egzamin podczas kąpieli. Uprzyjemnia ją oraz sprawia, że skóra jest gładsza i pachnąca.


HELLO SLIM Dwustopniowy program Detox
produkt pełnowymiarowy sugerowana cena: 97 zł / zestaw

Piję te herbatki, choć nieregularnie ponieważ nie zależy mi na jakimkolwiek efekcie odchudzania. Jeżeli chodzi o smak, to bardziej przemawia do mnie wersja na noc, ale to głównie dlatego, że dzienna bazuje na zielonej herbacie, za którą nie przepadam. Zarówno skład pierwszej jak i drugiej jest bogaty i w pełni naturalny, to z pewnością warto podkreślić.


SHEFOOT Sól do kąpieli stóp z minerałami z Morza Martwego
produkt pełnowymiarowy sugerowana cena: 5 zł / 65 g

Ta sól ma właściwości odświeżające. Kąpiel stóp z jej dodatkiem daje uczucie relaksu oraz odprężenia. Spełnia swoją podstawową rolę.


EFEKTIMA Peeling Maska Krem myjący do twarzy 3 w 1
produkt pełnowymiarowy sugerowana cena: 2,50  zł / 7 ml

Dobrze, że piszę tę recenzję, bo zupełnie zapomniałam o produkcie Efektimy. :-) Chyba gdzieś mi się zawieruszyła, muszę ją odszukać.


SCHWARZKOPF Micelarna odżywka myjąca z linii profesjonalnej
miniatura sugerowana cena: 85  zł / 500 ml

Lubię kosmetyki do włosów marki Schwartzkopf. Zarówno szampony jak i odżywki czy maski bardzo dobrze sprawdzają się u mnie. Ta niestety ma zbyt małą pojemność, abym mogła ją miarodajnie opisać, ale zdążyłam zaobserwować, że fajnie wygładza pasma. Chętnie przetestowałabym ją w pełnym wymiarze ponieważ pierwsze wrażenia są na plus.


EVREE Upiększający krem pod oczy bądź inny produkt normalizujący z serii Pure Neroli
produkt pełnowymiarowy sugerowana cena: 31,50  zł / 15 ml

Mój krem pod oczy pięknie pachnie różami, ma wygodną, smukłą tubkę. Magic Rose przeznaczony jest do wszystkich typów skóry. Zawiera ekstrakt z róży damasceńskiej oraz drobinki rozświetlające. Krem fajnie pielęgnuje delikatną skórę wokół oczu, nawilża, delikatnie rozświetla, w ogóle mnie nie podrażnia. To kolejny bardzo dobry produkt od Evree. :-)



Ten zestaw zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie. :-)
Niestety, edycja została całkowicie wyprzedana.

Jeśli macie chęć na lipcowego boxa, to tak jak wspomniałam na początku - dzisiaj ruszyła pierwsza wysyłka. Już jutro w internecie powinny pojawić się pierwsze zdjęcia zawartości. Ja raczej nie zdążę dodać notki z prezentacją, ale postaram się zrobić to w weekend. :-)

Tutaj link do lipcowego "Pool Party": klik!
A tutaj fanpage Shinyboxa, na którym znajdziecie podpowiedzi dotyczące kosmetyków, które trafiły do tej edycji pudełka: klik!



Skusiłyście się na tę urodzinową edycję Shinyboxa? :-)

3 komentarze:

  1. Zawartość pudełka całkiem spoko :)

    Mogłabyś poklikać w linki TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. herbatki już wypite, balsam pachnie genialnie i nawet kolor kredki do ust polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawartość całkiem fajna :) Dobrze, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...