poniedziałek, 15 maja 2017

Shinybox: Spełnij Marzenia || Kwiecień 2017 - recenzja

Już za tydzień rozpocznie się pierwsza wysyłka majowych zestawów Shinybox. :-) W oczekiwaniu na pudełko, zapraszam Was na comiesiączną garść mini-recenzji kosmetyków, które już przetestowałam. Mowa o produktach pochodzących z edycji Spełnij Marzenia. Zapraszam. :-)


Shinybox:  
Spełnij Marzenia || Kwiecień 2017 - recenzja







W turkusowym kartoniku znalazłam 5 produktów pełnowymiarowych w tym dwie pozycje "premium". Za pośrednictwem tej edycji pojawiły się aż 4 nowe marki kosmetyczne. Dodatkowo w każdym zestawie umieszczono 1 indywidualny prezent w postaci voucher'a. W pudełku znalazłam produkty takich firm jak: Krynickie SPA, JOKO, -417, Dr Irena Eris, Faberlic, Katalog Marzeń, Lab One.



KRYNICKIE SPA Rozświetlający krem pod oczy
produkt pełnowymiarowy sugerowna cena: 16 zł / 30 ml

Zacznę od kosmetyku, z którego jestem w pełni zadowolona. Krem marki Krynickie Spa ma fajną konsystencję, jest bezzapachowy oraz dobrze rozprowadza się na skórze. Całkowicie się wchłania, nie pozostawia lepkiej powłoki. Wygładza i odpowiednio nawilża, a przy tym nie powoduje podrażnienia. Pierwsze spotkanie z polską firmą Krynickie Spa zaliczam do udanych. :-)


JOKO MAKE UP Spiekany róż do policzków
produkt pełnowymiarowy sugerowana cena: 24,50 zł / szt.

Róż ma suchą konsystencję, ale nie osypuje się podczas aplikacji. Ma dość mocną pigmentację, dlatego warto uważać z nakładaną ilością. Kolor mi się podoba, to ładna brzoskwinka. Niestety zawiera dużą ilość drobinek, za którymi nie przepadam. Po roztarciu produktu na skórze nie są one jakoś nazbyt nachalne, ale mimo to, wolałabym wersję bez nich.


-417 Pieniący się żel do mycia twarzy z luffą
produkt pełnowymiarowy sugerowana cena: 116 zł / 200 ml

Bardzo wyczekiwłam tego produktu. Jeszcze przed pierwszą wysyłką Shinybox zdradził nam, że żel do mycia twarzy marki -417 trafi do naszych pudełek. Jest to najdroższy produkt z całkego pudełka i większość z nas zgodnie twierdziła, że to mocny punkt pudełka. Produkt świetnie usuwa makijaż, niestety ma dwie dość mocne wady, które go u mnie skreślają. Pierwsza - wysusza, druga zapycha. Podczas stosowania tego produktu pogorszył się stan mojej cery, mimo, że starałam się za każdym razem dokładnie go zmywać. :-(


DR IRENA ERIS Błyszczyk do ust
produkt pełnowymiarowy sugerowana cena: 55 zł / szt.

Błyszczyk mnie nie zaskoczył, szkoda. Podobnych produktów na rynku kosmetycznym jest wiele. Jego podstawową wadą jest wysoka cena, która wg mnie nie jest adekwatna do jakości. Mój odcień to nr 3, na ustach mocno się błyszczy, nie zawiera drobinek, jest średnio trwały. Delikatnie się lepi. Produkt nie zachęcił mnie do wypróbowania innych kolorów z oferty.


FABERLIC Balsam tlenowy Air Stream
produkt pełnowymiarowy sugerowana cena: 39,90 zł / 50 ml

Dawno nie miałam okazji używać kosmetyków od Faberlic. Balsam tlenowy okazał się być bardzo dobrym produktem, który głównie upodobał sobie mój Chłopak, który jest ostatnią osobą, która sięgnęłaby z własnej woli po krem do twarzy. Zaproponowałam mu go ponieważ szybko się wchłania i nie pozostawia żadnej warstwy na skórze. Ma lekką, jakby żelową konsystencję. Dobrze sprawdza się w roli produktu na dzień, także pod makijaż.


KATALOG MARZEŃ
Voucher Gift

Każda z nas otrzymała jednorazowy kod uprawniający do żniżki o wartości 30 zł na wybrany prezent ze strony Katalog Marzeń. Próbowałam i niestety - po wpisaniu kodu, produkt się nie rabatuje dlatego nie skorzystałam z oferty sklepu.




Edycja Spełnij Marzenia została całkowicie wyprzedana. 


22.05.17 rusza pierwsza wysyłka majowych pudełek, które noszą nazwę 
Pretty.Happy.You
Można zamówić je tutaj: klik!
Podpowiedzi odnośnie zawartości znajdziecie jak zwykle na fb Shinyboxa: klik!





A jak Wasze wrażenia odnośnie edycji "Spełnij Marzenia"? :-)

7 komentarzy:

  1. Całkiem przyjemna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ze ten żel bez szału, bo ciekawił mnie najbardziej z całego pudełka :P

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie ten żel ani nie wysusza ani nie zapycha ale niestety opakowania nie lubię bo zbyt dużo z niego wpada kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie jest to bardzo udane pudełeczko, praktycznie cała jego zawartość przypadła mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo polubiłam się z tym błyszczykiem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...