czwartek, 27 kwietnia 2017

Inspired By: U.R.O.K Edycja XII

Kilka dni po kwetniowym Shinyboxie dotarła do mnie kolejna odsłona zestawu U.R.O.K. To już dwunasta edycja różowo-fioletowych pudełek. Co tym razem znalazłam pod tekturową pokrywką? :-)
Same zobaczcie!



Inspired By: 
U.R.O.K Edycja XII




W najnowszym pudełku U.R.O.K znalazłam 5 produktów pełnowymiarowych. Dwa pośród nich to nowości kosmetyczne, które dopiero pojawiły się w sprzedaży. Ekipa Inspired By wyliczyła, że wartość całego zestawu to 248 zł. Za tak skomponowany box musimy zapłacić 39 zł + koszty wysyłki. Marki, które pojawiły się w moim boxie to: QSkin, Just, Got2b, Armed, Quiz, Ideepharm, Katalog Marzeń.


QSKIN Tlenowy krem-żel na dzień
produkt pełnowymiarowy 130 zł / 50 ml

Najdroższy produkt w tym pudełku. Krem posiada lekką, żelową konsystencję i ma odpowiadać za nawilżenie, wygładzenie, łagodzenie podrażnień oraz poprawę stanu naszej cery (również w zakresie przeciwzmarszczkowym). Dzięki zawartości  kwasu hialuronowego, tworzy na skórze warstwę przyciągającą i wiążącą wodę. W składzie znajdziemy również 30% tlenu, masło shea, ekstrakt z aloesu, chrząstnicy kędzierzawej, witaminę E i hialuronian sodu.

JUST Lawendowy krem
opakowanie 30 ml 66 zł / 60 ml

Krem znajduje się w metalowej tubce, mogącej przypominać maść z apteki. Ten produkt ma działać kojąco na zniszczoną skórę. Łagodzący olejek lawendowy i zapobiegający zapaleniom ekstrakt z oczaru wirginijewskiego mają pielęgnować i regenerować naskórek. Na karcie produktów wyczytałam również, że  działa ntyseptycznie, przyspiesza cyrkulację, odstrasza owady. Podobno sprawdzi się również przy masażu.

JUST Ziołowy żel z szałwią
opakowanie 30 ml 64 zł / 60 ml

Drugi produkt marki Just to ziołowy żel z zawartością szałwi. Ma zapewniać natychmiastowe odświeżenie i ochłodzenie, przynosić ulgę poparzonej skórze, łagodzić podrażnienia po depilacji. Jestem ciekawa jak się sprawdzi. W ofercie marki jest jeszcze wiele innych opcji do wyboru: z malwą, tymiankiem, rumiankiem, jałowcem itp.

GOT2B Spray unoszący do włosów Vulumania 
produkt pełnowymiarowy 18,99 zł / 150 ml

Spray znajduje się w różowo-żółtym opakowaniu przed którym nie można przejść obojętnie ponieważ bardzo rzuca się w oczy. Ten specyfik stosowany na mokre bądź wilgotne włosy ma za zadanie zwiększyć objętność włosów, odbić je od nasady oraz mocno utrwalić stworzoną fryzurę. Dam mu szansę, zobaczymy czy faktycznie jest tak rewelacyjny.

ARMED Balsam do ciała ujędrniająco - wzmacniający
produkt pełnowymiarowy 33 zł / 275 ml

Tutaj ponowała pewna rozbieżność ponieważ część z nas otrzymała balsam, który widzicie na moim zdjęciu, a do pozostałej części trafił produkt do stóp i łydek. Ten mój znajduje się smukłej podłużnej butelecze z pompką. Ma wzmacniać elastyczność i jędrność skóry, wspierać modelowanie sylwetki, odżywiać, nawilżać oraz redukować objawy cellulitu. W składzie znajdziemy leczniczą solankę, skrzyp, morszczyn, bluszcz. Z rzeczy w mojej ocenie niepożądanych: duża zawartość parafiny (zaraz po wodzie i soli morskiej).

QUIZ Pomadka ochronna BIO
produkt pełnowymiarowy 5 zł / szt.

Produkt, którego jak dla mnie mogłoby w ogóle nie być w tym zestawie. Nie ufam marce Quiz, źle mi się kojarzy. Bodajże, w którymś z pudełek Naturalnie Piękna również dostałam tę pomadkę i czym prędzej się jej pozbyłam.

IDEEPHARM Szampon przeciw wypadaniu włosów
opakowanie 30 ml 14,10 zł / 300 ml

Jestem posiadaczką grubych i gęstych włosów, nigdy nie miałam problemu z ich wypadaniem, dlatego szampon nie znajdzie u mnie zastosowania. Ofiaruję go komuś. 

KATALOG MARZEŃ 
Voucher

Taki sam kupon zniżkowy otrzymałam w ostatnim Shinyboxie. Katalog Marzeń to strona internetowa pełna pomysłów na niezapomniane prezenty typu: wieczór win, masaż czekoladowy, sesja zdjęciowa, lot szybowcem, przejazd ferrari. Każda z nas otrzymała jednorazowy kod uprawniający do żniżki o wartości 30 zł na wybrany prezent. Jeszcze nie przejrzałam oferty sklepu, ale niebawem to zrobię. :-)



Edycja XII jest jeszcze dostępna, znajdziecie ją tutaj: klik! :-)
Zestawy z serii U.R.O.K pojawiają się co miesiąc.
Szczegóły na stronie Producenta oraz fanpage'u: klik!


Jak Wam się spodobał tak skompletowany zestaw?

9 komentarzy:

  1. troszkę lepszy niż poprzedni, choć i tak dla mnie szału nie ma. Jakaś wybredna ostatnio się zrobiłam:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się to pudełko nie spodobało, ale za to większość produktów powinno przypasować mojej mamie i siostrze ;) Sobie zostawiłam tylko got2be i szampon przeciw wypadaniu włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi z kolei szampon nie przyda się, dam go komuś. :-)

      Usuń
  3. Spray do włosów nie byłby mi potrzebny, ale reszta produktów wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet ciekawe kosmetyki, w większości nieznane, pudełko na pewno lepsze od poprzedniego :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi sie chyba bardziej podobała poprzednia edycja

    OdpowiedzUsuń
  6. ta edycja jest super, bardzo lubię markę Just

    OdpowiedzUsuń
  7. Te pudełeczko jest bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spray unoszący do włosów mnie najbardziej ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...