sobota, 24 grudnia 2016

Shinybox: All i want for Christmas || Grudzień 2016

Pora na bardzo wyczekiwane, grudniowe pudełko Shinybox. Moje dotarło kilka dni temu. Podobnie jak Wy, byłam bardzo ciekawa jakim zestawem na koniec roku uraczy nas zespół tworzący te popularne pudełka. Opakowanie wygląda bardzo świątecznie. Aż chce się zajrzeć do środka... :-)


Shinybox: 
All i want for Christmas || Grudzień 2016








Każde grudniowe pudełko zawiera 8 produktów w tym 7 pełnowymiarowych. 9 kosmetyków otrzymały te z nas, których grudniowe pudełko jest minimum drugie. Zaś 11 produktów otrzymały klientki posiadające status VIP.
Obok kosmetyków pielęgnacyjnych, pojawiła się również kolorówka oraz dwa upominki: len mielony i świece zapachowe.



BIOOLEO Olej 100% naturalny
produkt pełnowymiarowy cena: 60 zł / 30 ml

Ostatnio powiększa się moja kolekcja olejków naturalnych. :-) Planuję stworzyć na ich bazie jakiś kosmetyk, bo chyba nie będę w stanie ich wszystkich zużyć. Może zużyję je do OCM, muszę się jeszcze zastanowić. Olej ze słodkich migdałów miałam okazję już testować, moja skóra reagowała na niego dobrze.


PERFECT BEAUTY BY ADOS Maskara Zoom Lash Extreme Black
produkt pełnowymiarowy cena: 6,30 zł / 12 g

Z dobrej maskary zawsze będę zadowolona. Marki Ados nie znam, w Shinyboxie pojawiła się po raz pierwszy. Otworzyłam ją, aby obejrzeć szczoteczkę i muszę przyznać, że zdziwił mnie jej widok. Jest smukła i baaardzo długa, ciekawe jak będzie malować rzęsy. Na opakowaniu wyczytałam, że ma dodawać objętości.


PROSALON PROFESSIONAL Kreatyna w płynie
produkt pełnowymiarowy cena: 12 zł / 275 g

Ja dostałam keratynę w płynie choć wiem, że można było jeszcze trafić na jedwab do włosów, odżywkę dwufazową bądź mleczko nawilżające. Prosalon to marka fryzjerska posiadająca w ofercie wiele produktów do koloryzacji, pielęgnacji oraz stylizacji włosów. Zdziwił mnie fakt, że skład tego kosmetyku otwiera... alkohol denaturowy. Mimo to wypróbuję, aby móc lepiej ocenić ten produkt.


MIESZADEŁKO Zestaw składników do wykonania kosmetyków DIY
 cena: 30 zł / zestaw

To bardzo mocny punkt tego pudełka. Uwielbiam naturalne kosmetyki, lubię przygotowywać je samodzielnie. W skład zestawu wchodzi 5 półproduktów, z których można przygotować: balsam do ciała, balsam do ust, peeling malinowy, odżywczo-nawilżającą maseczkę do włosów bądź serum olejowe. Świetnie, że każda z nas będzie mogła zdecydować, który kosmetyk stworzy. :-)


CONSTANCE CAROL Vinyl Nail Polish
produkt pełnowymiarowy cena: 6,30 zł / 10 ml

Niedawno otrzymałam nieładny kolor lakieru z Mollon Pro, teraz to samo w przypadku Constance Carol. Nie lubię metalicznych lakierów.


OLEOFARM Len mielony
produkt pełnowymiarowy cena: 8,50 zł / 200 g

Len mielony wykazuje korzystny wpływ na układ trawienny. Charakteryzuje się wysoką zawartością białka, błonnika pokarmowego, tłuszczów nienasyconych oraz niską zawartością sodu i tłuszczów nasyconych. Taki naturalny produkt można dodać do zup, pieczywa, sosów bądź przygotować domową maseczkę do włosów lub twarzy. Wypróbuję, bo mielonego lnu jeszcze nie używałam.


BISPOL Świece zapachowe Grzane wino
produkt pełnowymiarowy cena: 4 zł / opakowanie

Podgrzewacze w wersji "grzane wino" bardzo ładnie pachną i faktycznie przypominają ten aromatyczny trunek. Zapach wydobył się w momencie otwarcia pokrywy pudełka i miło mnie zaskoczył.



Dla członkiń Klubu VIP

VIANEK Balsam do ciała
produkt pełnowymiarowy cena: 28 zł / 300 ml 

Lubię produkty polskiej marki Vianek. Dostałam balsam łagodzący z ekstraktem z rumianku, jeżówki i kozłka. Z miłą chęcią go wypróbuję. Mam dobre przeczucia. :-)


QUIZ Pomadka ochronna BIO
produkt pełnowymiarowy cena: 5 zł / szt.

Niech nie zwiedzie Was to "Bio" w nazwie. Już na pierwszym miejscu w składzie znalazłam parafinę, której nie lubię za jej złudne działanie. Pomadka zawiera jedynie dodatek aloesu i olejku ze słodkich migdałów. Nie ufam marce Quiz, wolałabym aby nie pojawiła się więcej w Shinyboxie.



Świąteczna edycja pudełek  All i want for Christmas została całkowicie wyprzedana.
Jeżeli macie chęć na któreś z poprzednich pudełek, to zajrzyjcie na stronę Shinyboxa: klik!

Jak tylko pojawi się informacja odnośnie styczniowego boxa, to dam Wam znać na moim funpage'u. :-) 
Tymczasem życzę Wam szczęśliwych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia! :-)





Ucieszyłybyście się z takiego zestawu gdybyście znalazły go pod choinką?

6 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...