piątek, 26 sierpnia 2016

Shinybox: Like A Dream || Sierpień 2016

Jesteście ciekawe najnowszego Shinyboxa? Jeśli tak, to nie pozostaje mi nic innego jak przedstawić Wam jego zawartość. :-) Zapraszam!



Shinybox: Like A Dream || 
Sierpień 2016






Sierpniowe pudełko ShinyBox to 6 produktów, 5 otrzymujemy w pełnym wymiarze, zaś szósty to miniatura o pojemności 75 ml. Marki, które wystąpiły w fioletowej edycji to: Mincer Pharma, Elfa Pharm, Vitotal, Stenders, Biały Jeleń, Joanna.


Pierwsze wrażenia? Powiem tak: pudełko z zeszłego miesiąca mnie rozczarowało. Teraz jest lepiej, ale jako, że wiem, że Shinyboxa stać na ciekawsze zestawy, to nadal czekam na edycję, która mnie zauroczy. Ta wrześniowa ma być w wersji "big size", więc pokładam w niej spore nadzieje! :-)

Edycja "Like a Dream" umożliwia nam przetestowanie kremu marki Mincer Pharma, który dopiero pojawił się na rynku kosmetycznym. Jest to krem Vita-C-Infusion 601 na dzień, który ma intensywnie nawilżać, redukować przebarwienia oraz poprawiać wygląd skóry. Będę musiała poczytać o  jego składzie, ponieważ tej (istotnej!) informacji zabrakło na słoiczku. Dalej mamy odżywkę do włosów O'Herbal od znanej mi Elfa Pharmy. To moja druga odżywka, dlatego będę mogła wypowiedzieć się na jej temat poprzez pryzmat nieco dłuższego stosowania. Nie wiem dlaczego, ale ostatnimi czasy co pudełko dostajemy jakieś suplementy diety. Uważam, że rozpoczynając daną kurację powinnyśmy przez jakiś czas być jej wierne, a nie co miesiąc próbować czegoś innego. No ale cóż, tym razem do naszych rąk trafił zestaw witamin i minerałów Vitotal. Na szczęście ma długą datę przydatności i może poczekać na swoją ewentualną kolej.
Bardzo ciekawym punktem boxa jest krem do rąk marki Stenders. Otrzymałam wersję żurawinową, która ma przyjemny zapach i dobrze się wchłania. Największym pod względem pojemności produktem z całego zestawu jest żel pod prysznic marki Biały Jeleń. Jego skład jest oparty na łagodnych składnikach myjących, więc wskoczy na miejsce produktu, który właśnie mi się skończył.  Ostatnim z kosmetyków jest balsam do suchych miejsc 3 w 1 od marki Joanna. Ten produkt znam, recenzowałam go tutaj: klik! Dostałam wersję z pomarańczą, ale polecam Wam zwrócić uwagę na kokosową. :-)



Na koniec dobra informacja dla Fanek Stenders. :-) Mam dla Was kody rabatowe. :-)

1. 30% na cała linię Wild Rose (rabat ważny 1-31.08.2016) hasło: WILDROSE
2. 30% na wybrane produkty z linii: żurawinowej, borówkowej i porzeczkowej w terminie do końca września br. : hasło BERRY







Sierpniowe pudełka są jeszcze dostępne znajdziecie je tutaj: klik!

Jeszcze nie pojawiła się informacja odnośnie możliwości zamawiania wrześniowego zestawu, ale jeśli tylko czegoś się dowiem, to dam Wam znać na moim funpage'u. :-)
Tymczasem zapraszam Was na stronę Shinybox, znajdziecie tam bardzo ciekawy "Kwitnący Zestaw 11", na który sama mam chrapkę. :-) Zobaczycie go tutaj: klik!



Co powiecie na temat sierpniowego Like A Dream? :-)

13 komentarzy:

  1. Ja jestem całkiem zadowolona. Ale ciesze się, że z Joanny mam odżywke.

    OdpowiedzUsuń
  2. mogłoby być więcej Stenders, szczególnie duży peeling zamiast saszetki, oj ucieszyłabym się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak... Wtedy zdecydowanie wyżej oceniłabym to pudełko! :)

      Usuń
  3. Żurawinowy krem do rąk - na wishliście:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero rozpoczęłam testy, ale muszę przyznać, że już go polubiłam. :)

      Usuń
  4. Pudełeczko całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam inną wersję, z odżywką Joanny ale podoba mi się ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawartośc moim zdaniem średnia, najbardziej przypadła mi do gustu odżywka do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, robiłam tam zakupy, moje zamówienie dotarło kompletne i na czas. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę na zdjęciach różne suplementy diety. Jakich suplementów jeszcze używasz, by wspomóc ciało i czym uzupełniasz wszelkie braki?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...