poniedziałek, 20 czerwca 2016

Czerwcowe rozdanie - na dobry początek lata

Przychodzę do Was z obiecanym rozdaniem. :-) Jeśli uważnie śledzicie mojego bloga, to w jednej z ostatnich notek, miałyście okazję przeczytać o zapowiedzi wygrania co najmniej jednego kosmetyku do pielęgnacji skóry twarzy. Mam nadzieję, że nagroda wyda się dla Was atrakcyjna i z chęcią spróbujecie swoich sił w dzisiejszej zabawie.



Czerwcowe rozdanie 
- na dobry początek lata


Grafika konkursowa:









NAGRODA    

Nagrodą w zabawie jest zestaw nowych, kosmetyków widocznych na grafice konkursowej.
W skład wchodzą moje ulubione pozycje do oczyszczania skóry - micel oraz tonik:

- APN COSMETICS - Hydrovital intensywnie nawilżający krem na dzień
- BE BEAUTY - 2 x Płyn micelarny do twarzy
- ZIAJA - 2 x Tonik ogórkowy do twarzy



CZAS TRWANIA  

20.06-04.07-2016  


ZASADY  

Aby wziąć udział w rozdaniu należy wypełnić poniższy formularz. Pola wymagane zostały oznaczone gwiazdką (publiczne obserwowanie bloga i podanie adresu mejlowego w celu skontaktowania się w razie wygrania nagrody).
 Pozostałe pola (udostępnienie grafiki konkursowej oraz dodanie mojego bloga do blogrolla) nie są obowiązkowe ale ich zrealizowanie zwiększa możliwość zgarnięcia nagrody.






Regulamin:  
1. Do wygrania jest zestaw kosmetyków widoczny na zdjęciu konkursowym. 
1a.) Organizatorem jestem ja, autorka bloga my-love-cosmetics. 
2. Osoba zgłaszająca się do konkursu musi poprawnie wypełnić formularz zgłoszeniowy.  
3. Ogłoszenie wyników odbędzie się w ciągu 3 dni od daty zakończenia konkursu, wyniki zostaną podane pod tym postem.
4. Zwycięzca zostanie wybrany losowo poprzez generator liczb.  
5. Na wiadomość zawierającą dane do wysyłki Zwycięzcy czekam kolejne 3 dni.  
6. Wysyłam tylko na terenie Polski, za pośrednictwem Poczty Polskiej bądź Paczkomatów. 
7. Wszelkie pytania proszę kierować na adres: 34onelove@gmail.com





edit. 09-07.2016

Uwaga! :-)
Czas na wyniki rozdania. Maszyna losująca wybrała Zwyciężczynię, do której trafią kosmetyki z posta z 20.06. Sangeria, wysyłam Ci mejla z prośbą o dane kontaktowe. Gratuluję!



Zapraszam do wzięcia udziału w zabawie! :-)

18 komentarzy:

  1. Fajny zestaw z miłą chęcią :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw , powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw świetny, tym bardziej, że potrzebuję ostatnio dużo oczyszczania. Wysłałam, próbuję sił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na szczęście zdazylam. :) Micelki bardzo mnie właśnie ciekawia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Zwyciężczyni!:*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...