środa, 20 lipca 2011

Balsamy do ciała

Uwielbiam kiedy moja skóra jest dobrze nawilżona, jest wtedy piękna i taka miła w dotyku toteż ważne miejsce w mojej pielęgnacji stanowi właśnie ten rodzaj kosmetyków. Poniżej kilka balsamów, które obecnie można zlokalizować w mojej szafce.





1. Gosh, Balsam nawilżający do ciała
    Cena: ok 35zł/500ml
Jeden z moich ulubionych balsamów. :-)
Balsam doskonale nawilża skórę, ma duże, eleganckie opakowanie - jest bardzo wydajny. Posiada lekką konsystencę, ale nie oleistą, łatwy w aplikacji, nie podrażnia skóry nawet użyty zaraz po depilacji, mam wrażenie, że nawet  ją koi! Zawiera witaminę E i olejek avocado. Ma dość intensywny zapach co dla mnie w jego przypadku (obok ceny) jest jedynym minusem. Dostępny w internecie, a także w drogeriach zajmujących się sprzedażą kosmetyków firmy Gosh.

Moja ocena:
Działanie: 5/5 
Konsystencja: 5/5
Opakowanie: 5/5 
Wydajność: 5/5
Zapach: 3/5
Cena: 3/5 
Dostępność: 4/5
MOJA OGÓLNA OCENA: 5/5


2. Garnier, Intensywna Pielęgnacja Bardzo Suchej Skóry, Regenerujące mleczko do ciała z syropem z klonu
      Cena: ok 17zł/400ml

Kosmetyk z pewnością warty przetestowania - bardzo go lubię. Doskonale nawilża, ładnie pachnie, szybko się wchłania, nie pozostawia klejącej powłoki.  Ma dużą pojemność, jest wydajny, posiada wygodne opakowanie. Skóra po jego użyciu jest miła w dotyku, taka gładka. Koi i odżywia skórę. Jest ogólnie dostępny w drogeriach chociażby w sieci sklepów Rossmann, Natura, supermarketach, osiedlowych drogeriach. Wg mnie nie ma wad. Warto go kupić w promocji.

Moja ocena:
Działanie: 5/5 
Konsystencja: 5/5
Opakowanie: 5/5 
Wydajność: 5/5
Zapach: 5/5
Cena: 4/5
Dostępność: 5/5
       MOJA OGÓLNA OCENA: 5/5


3. Rossmann, Isana, Body Lotion Vitamin & Joghurt (Balsam do ciała z witaminami i jogurtem) 
       Cena: ok 7zł/400ml
Przede wszystkim nawilża i pięknie pachnie. :-) Duża pojemność - podobnie jak w dwóch powyższych przypadkach sprawia, że jest bardzo wydajny. Skóra po jego użyciu jest gładka i miękka. Idealnie nadaje się do skóry normalnej. Posiada w składzie masło shea. Proste opakowanie, łatwe dozowanie. Konsystencja lekka, ale nie oleista. Niska cena. Dostępny tylko w Rossmannie.  

Moja ocena:
Działanie: 5/5 
Konsystencja: 5/5
Opakowanie: 5/5 
Wydajność: 5/5
Zapach: 5/5
Cena: 5/5
Dostępność: 4/5
MOJA OGÓLNA OCENA: 5/5
 


4. Lirene Dermoprogram, Body Arabica, Balsam brązująco - ujędrniający
    Cena: ok 12zł/250ml
Balsam dostępny w dwóch wariantach: do jasnej i ciemnej karnacji. Stopniowo tworzy ładną, naturalną opaleniznę (widoczna już w 3 dniu użycia!), ciężko jest nim zrobić sobie krzywdę. Mam jasną skórę mimo to używam wersji ciemniejszej. Nie nawilża i nie ujędrnia - choć inne zdanie ma producent i za to odejmuję punkt. Ma lekką, kremową konsystencję. Nie wysusza i nie podrażnia skóry. Przy regularnym używaniu trochę odbarwia skórę na kolanach i łokciach więc trzeba uważać.
Średnio wydajny, opakowanie ma tylko 250ml pojemności. Dostępny właściwie w każdej drogerii i supermarkecie.

Moja ocena:
Działanie: 3/5 
Konsystencja: 5/5
Opakowanie: 5/5 
Wydajność: 2/5
Zapach: 4/5
Cena: 3/5
Dostępność: 5/5
MOJA OGÓLNA OCENA: 2/5

5. Oriflame, Silk & Smooth, Body Lotion Hair Minimizing Complex (Balsam do ciała opóźniający odrastanie włosków) 
      Cena: 16,90/200ml 
 Balsam jest mało wydajny, a cena zbyt wysoka. Nie zauważyłam aby włoski po depilacji wolniej odrastały, ale odrastają słabsze i cieńsze. Kosmetyk jest dość rzadki, co nieco utrudnia aplikację. Jest lekki, koi podrażnienia. Zawiera ekstrakty z jedwabiu, bawełny i arniki, masło shea, mocznik. Efekt nawilżenia raczej mało zauważalny. Skóra po zastosowaniu jest gładka. Ogólnie w cenie regularnej moim zdaniem nie jest wart zakupu, ewentualnie w promocji (9,90zł) można przetestować. Mi nie przypadł do gustu i z pewnością  więcej go nie kupię. Dostępny w internecie i u konsultantek Oriflame.

 
Moja ocena:
Działanie: 2/5 
Konsystencja: 3/5
Opakowanie: 3/5 
Wydajność: 2/5
Zapach: 3/5
Cena: 1/5
Dostępność: 2/5
MOJA OGÓLNA OCENA: 1/5

6. Krem Be Beauty Sensitive Krem odżywczy regenerująco - wygładzający 
    Cena:  ok 7 zł/300ml
Co prawda nigdy nie nałożyłabym tego kremu na skórę twarzy (chociaż i do tego jest przeznaczony więc odejmuję punkt) ponieważ zawiera m.in parafinę i parabeny, ale do skóry ciała (np. po depilacji) jest bardzo dobry. Łagodzi podrażnienia, zapewnia wysoki poziom nawilżenia. Dobrze nawilża skórę łokci i kolan. Cena przystępna. Konsystencja zwarta, łatwa aplikacja. Niska cena. Dostępny w Biedronce.

Moja ocena:
Działanie: 3/5 
Konsystencja: 4/5
Opakowanie: 3/5 
Wydajność: 3/5
Zapach: 2/5
Cena: 5/5
Dostępność: 4/5
MOJA OGÓLNA OCENA: 3/5


7. Rossmann, Wellness & Beauty, Cremedusche Vanille & Macadamia (Mleczko do ciała) 
   Cena: ok 7zł/200ml 

Mleczko dostosowane do potrzeb skóry suchej i normalnej. Średnio nawilża, ma bardzo intensywny zapach wanilii. Posiada kremową konsystencję, jest łatwy w aplikacji. Opakowanie niewielkie jak na balsam - tylko 200ml, ale cena jest niska. Łatwo się wchłania, zapach pozostaje długo na skórze. Ma poręczne opakowanie. Nie przepadam za nim, drugi raz nie kupię, używam nieczęsto. Dostępny w Rossmannie.  

Moja ocena:
Działanie: 3/5 
Konsystencja: 4/5
Opakowanie: 4/5 
Wydajność: 3/5
Zapach: 2/5
Cena: 5/5
Dostępność: 4/5
MOJA OGÓLNA OCENA: 2/5



A jakie są Wasze ulubione balsamy do ciała? :-) 


5 komentarzy:

  1. też lubię ten czerwony balsam z garniera, fajnie nawilża. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwony Garnier to mój faworyt, mam w planach przetestować jeszcze ten nowy, zielony Nawilżająca pielęgnacja 7 dni. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię czerwonego garniera, szczególnie w ziemie kiedy moja skóra potrzebuje większego nawilżenia.
    ogólnie wolę lekkie balsamy, mleczka. ostatnio spodobał mi się kokosowy balsam w spray'u z TBS.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna rzetelna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z tych balsamów nie miałam żadnego:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...